vineri, 31 iulie 2020

Review: Gel de duș cu ceai verde marca proprie Carrefour


Hello! Cum mai sunteți? V-aș întreba sau aș scrie despre speranțele mele cum că n-ați dat fuga în îmbulzeli week-end-ul acesta, dar deja m-am obișnuit în peste 28 de ani cu mentalitatea românească, fiind conștientă c-ar fi în zadar...

Pentru astăzi m-am gândit să vă las scrise câteva cuvinte despre gelul de duș cu ceai verde marca proprie Carrefour. L-am cumpărat pe la începutul lunii dintr-un Carrefour (evident, deh) care mi-a ieșit în cale relativ întâmplător cu vreo 3 - 3.5 lei. Speram să aibă un miros proaspăt, cumva verde, dar s-a dovedit că are un parfum oarecum amărui, de crud, ceva în genul acestui gel de duș. Iar de uscat pielea, nu pot spune că mi-o usucă dar nici că mi-ar hidrata-o.

Ca și concluzie, îmi pare bine c-am încercat acest gel de duș, nu de alta dar îmi doresc de ceva vreme să le testez toată gama proprie de geluri de duș.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu