joi, 9 iulie 2020

Updates

Hello! Cum mai sunteți? Sper că sunteți bine... Sincer, nici nu știu exact ce îmi doresc să scriu în această seară. Îmi propusesem să scriu o grămadă de lucruri în ultima lună, chiar aveam o ditamai lista de articole pe care mi le planificasem mai în mare sau mai în amănunt să le scriu, doar că ultimele săptămâni au fost de neînțeles pentru mine, așa că le-am lăsat să treacă pe lângă mine, încercând doar să văd încotro mă vor duce. Iar despre destinații, ce pot să spun? Am ajuns prin niște locuri interesante, locuri și situații care, dacă vor fi exploatate, probabil mă vor duce înspre locuri și experiențe și mai interesante, doar că mă simt înspăimântată de călătorie. 


Ultimii ani au reprezentat pentru mine un oarecare șir nesfârșit de descoperiri, multe dintre ele despre mine; chiar pot spune că am descoperit lucruri pe care nici nu mi le-aș fi închipuit în cele mai sălbatice vise sau închipuiri. De asemenea, am desoperit oameni care mi-au deschis ochii la un alt nivel, iar aici mă refer nu doar la partea mea întunecată, ci și la partea mea pozitivă cât și față de cei din jurul meu. Am o grămadă de defecte, nimic de bine de zis la acest capitol (și nu știu dacă cineva și-ar dori să audă sau să citească halul negativ în care încă îmi vorbesc mie însumi), dar, de asemenea, știu că unele dintre judecățile mele dure la adresa propriei persoane și existențe au fost rodul colectivelor pe care le frecventez sau le-am frecventat cât și a societății în care mă aflu. E foarte greu să disec tot ce îmi doresc să fi spus cu afirmația anterioară, dar e ceva foarte greu. Cred că o să dezvolt subiectul în mai multe postări, deoarece sunt mai multe fire de despicat în multe direcții, iar asta înseamnă să încerc să scriu un eseu de câteva zeci de pagini (mi se pare enorm, de aceea îmi doresc să sparg afirmația în mai multe articole). De asemenea, mi-am dat seama de faptul că tot ce luăm ca garantat (sau tot ce luăm ca sigur) în viața asta se poate spulbera într-o clipită din motive mai mărunte sau mai mari și mi-e foarte groază de momentul în care mă va izbi, căci se va întâmpla fără nicio urmă de negativism sau pesimism aici.


Tot ce mai îmi doresc eu să vă transmit în acest articol este faptul că toți suntem perfect normali. Dacă vă considerați anormali sau defecți pentru X motiv, nu sunteți, credeți-mă când vă spun asta. Vă spune asta o persoană căreia i s-a spus că nu e normală pentru câteva motive și care a avut nevoie de terapie ca urmare. Tot ce am înțeles într-un final este faptul că sunt diferită față de oamenii din comunitatea locală în care trăiesc, diferită neînsemnând defectă sau nebună, diferită însemnând doar unică în propriul fel normal. De aceea vă spun, dacă aveți ocazia să călătoriți înafara orășelului sau sătucului vostru, faceți-o, dacă se întâmplă chiar înafara țării, cu atât mai bine; nu contează dacă oportunitatea de a călători vine din viața (personală) de zi cu zi sau din cea profesională.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu