miercuri, 29 iulie 2020

Filmul / serialul săptămânii #7: „DC`s Legends of tomorrow”


Hello! Cum mai sunteți? După aproximativ 2 luni de pauză ale acestei rubrici, revin azi cu recenzia pentru unul dintre „noile” seriale pe care le urmăresc. Logic, nu e neapărat nou deoarece a fost lansat în 2016 și o parte dintre personaje îmi sunt deja cunoscute.

Am creat această rubrică destinată special filemlor și serialelor pe care le-am vizionat sau pe care încă le vizionez pentru a încerca a le aduce în atenția publicului, în perioada pandemiei și măsurilor luate pentru combaterea acesteia în 2020, pentru a ajuta oamenii să lupte împotriva plictiselii și instinctului de a ieși afară. Ulterior, am continuat seria pentru că îmi place să scriu despre aceste filme și seriale. Iar ca un ultim disclaimer, acestea sunt părerile mele personale, nefiind un critic cinefil.

Ca un mic disclaimer, am ales o poză de articol cu echipa de actori din primul sezon din cauza nostalgiei și din cauza știți voi cui, nu mai are rost să vă mai spamez cu ideea, dar vă spun că personajul interpretat de respectiva persoană e al doilea în topul preferințelor până la momentul curent.

Ceea ce îmi place cel mai mult la serial este faptul că trecutul personajelor se observă cel parțial destul de bine asupra lor la momentul prezent. Da, cum spun și personajele, nu sunt eroi, își au păcatele personale, alegeri pe fond emoțional nu neapărat ok, dar, hei, acesemea detalii te fac uman, nu-i așa?

Ce nu-mi place prea mult este faptul că sunt prea multe schimbări în ceea ce privește echipa de bază a Legendelor, adică la sfârșit de sezon 5 rămâi cu doar 2 din personajele cu care ai început seria?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu