duminică, 12 iulie 2020

Review: Cremă de mâini Bevola Cotton


Hello! Cum mai sunteți? Vă bucurați de weekend? Eu sunt puțin cam ocupată, dar nu mă plâng deloc, cred că o să se scoată într-un final, adică pe termen mediu și lung.

Ca un scurt anunț, am decis să scriu recenzii pentru niște produse pe care o să vi le prezint ulterior într-un articol de tip haul. Aceste produse sunt cumpărate și testate, poate chiar și terminate deja, doar că încă nu am strâns îndeajuns de mult material pentru un asemenea articol (cel cu cumpărăturile).

Pentru astăzi m-am gândit să vă las scrise câteva cuvinte despre crema de mâini Bevola Cotton. De cumpărat, am cumpărat crema de mâini undeva pe la sfârșit de mai sau început de iunie. Aveam nevoie de o cremă de mâini care să mă ajute cu situația mâinilor care par a fi foarte iritate, eu bănuiesc că ar fi faptul că am avut de-a face cu praful la greu. Sincer, nu prea mai știu ce să mai încerc la capitolul creme de mâini din domeniul drugstore, iar să merg până în cealaltă parte a orașlui să caut ceva prin Marionnaud și Douglas doar ca să văd de creme de mâini, nu vreau și gata. La fel, nu vreau să dau comenzi online de creme de mâini ca să plătesc transportul mai mult ca și comanda în sine.

Crema asta de mâini de la Bevola are un parfum tare greu, l-aș duce într-o zonă de parfumuri orientale. Iar ca și efect, e exact același lucru ca și crema de mâini cu mușețel de la Bevola sau Cien, nimic special. Nu pot spune că e ceva negativ, costă doar 5 lei și se găsește prin toate magazinele Kaufland. Doar că, personal, nu m-a cucerit, prefer variantele cu mușețel.

Un comentariu: