miercuri, 22 iulie 2020

Săpunuri solide încercate recent (Fruit Passion și Nancy)

Hello! Cum mai sunteți? Sper că aveți grijă de voi, nu de alta dar se pare că nu se știe de unde te poți îmbolnăci zilele acestea... Iar ca să fiu în ton cu ce-am scris anterior, astăzi voi lăsa scrise câteva cuvinte despre ultimele 2 noi săpunuri solide încercate.


Aceste săpunuri marca Fruit Passion le-am găsit doar prin magazinele Lidl, nu știu dacă se comercializează și în alte unități comerciale. Varianta aceasta cu fructul pasiunii și mango miroase discret a fructe și spală destul de bine, dar, totuși, cam favorizează uscarea pielii. O dată cumpărat și pus la a-și face treaba, nu mi-a plăcut cum miroase, nu găsesc nici măcar un singur argument logic pentru situație, dar aș sugera faptul că n-a existat chimie între noi. Îmi dorisem să-l încerc și pe acesta deoarece a fost ultimul neîncercat dintre cele 3 (deși despre primul încercat n-am scris nici până în ziua de azi...).


Sincer, nu știu să vă spun unde puteți găsi săpunurile Nancy, eu tind să le găsesc prin magazinele de cartier, adică în acele mici ABC-uri de la colțurile blocurilor. Săpunul acesta mi-a plăcut ca și miros deoarece era proaspăt, plus că bucata mi se părea îndeajuns de măricică (să ne facem bine înțeleși, îmi plac săpunurile care sunt o idee mai mari când abia desigilezi ambalajul, dar e o limită fină pentru mâinile mele mici între ce e ideal și ce e mult prea mare). Dar, la fel, cam ca orice săpun solid are tendința de a ajuta procesul nefast de uscare excesivă a pielii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu