duminică, 2 februarie 2020

Review: Gel de duș Balea cu săruri marine de la Marea Moartă


Hello! Cum mai sunteți? Eu mă bucur de ziua mea liberă de duminică, deși m-ar bucura mai mult să am și cursă de Formula 1, dar nu le-a venit vremea încă. 

Pentru astăzi îmi doresc să vă las scrise câteva cuvinte despre gelul cu săruri de la Marea Moartă a celor de la Balea. Când am cumpărat eu gelul acesta de duș era primăvară iar faptul c-ar avea săruri marine în compoziție mi-a lăsat impresia de parfum din acela proaspăt, marin, verde, cam ce îmi place mie per ansamblu. Ei bine, m-am cam înșelat deoarece mirosul gelului de duș aduce mai degrabă a ceva sărat - amărui cumva, cu toate că e foarte subtil, nu persista nici în baie, nici pe piele. Nu îmi amintesc să-mi fi uscat pielea în exces sau ceva de genul. 

Ca și concluzie, probabil voi mai recumpăra gelul de duș în condițiile în care l-aș mai găsi prin magazin și aș avea în plan să cumpăr mai multe geluri de duș și nu mi-ar furaaltceva ochii.


Hello! How are you today? I enjoy my Sunday off, although I would be more than happy to have a Formula 1 race, their weather (Formula 1`s races) has not arrived yet.

For today, I want to let you a few written words about the shower gel from Balea with salts from the Dead Sea. When I bought this shower gel it was spring and the fact that it had sea salts in the composition left me the impression of a fresh green marine scent, which I like overall. Well, I was a bit mistaken because the smell of the shower gel brings something salty - to the bitter, though very subtle, it didn't persist in the bath or on the skin. I don't remember my dry skin or anything like that.

In conclusion, I will probably buy the shower gel again if I find it in the store and plan to buy more shower gels and other products would not catch my eyes.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu