vineri, 17 iulie 2020

Review: Gel de duș Cien Menthol & Lime


Hello! Cum mai sunteți? Deoarece suntem încă în plină pandemie iar unii dintre concetățeni nu înțeleg cu frumosul când vine vorba despre protecția intracomunitară împotriva acestui virus, m-am gândit să vin cu o recenzie la un produs care să le ușureze viața celor cărora tot le pasă.

Articolul de azi este destinat gelului de duș Cien menthol & lime pe care l-am adorat până la ultima picătură. Cred că nici nu vă puteți imagina cât mi-a plăcut această combinație văratică dintre mentă și citrice, era cumva răcoritoare și te trezea de dimineață, dacă alegeai să faci un duș / baie în acel moment al zilei. Pe lângă mirosul demențial, ce mi-a mai plăcut la produs a fost faptul că venea într-o cantitate de 500 ml pentru care plăteai sub 5 lei din amintirile mele. Plus că nu simțeam să-mi usuce pielea în mod special sau asemenea părți negative.

Ca și o concluzie generală, mi-a plăcut foarte mult acest gel de duș și nu e exclus să îl recumpăr până la sfârșitul anului (adică până la sfârșitul lui 2020).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu