marți, 12 martie 2019

Review: Cremă de mâini Bevola Camomille


Hello! Cum mai sunteți?

Pentru astăzi am pregătit un mic review la crema de mâini cu mușețel de la Bevola

Fiind un produs de la Bevola, iar Bevola o marcă proprie Kaufland, doar acolo o veți găsi. Ca și preț, cred că e până în 6 lei pentru 125 ml de produs. Ce pot să zic? Raportul cantitate - preț e ok din punctul meu de vedere.

 E o cremă lejeră care intră repede în piele, la fel ca și Cien Care despre care tocmai am realizat că nu apare defel la mine pe blog, trebuie să remediez cumva situația. Nu e o cremă care să repare nu știu ce daune ale pielii, dar ajută la catifelarea și îngrijirea pielii unor mâini normale. 

Când nu îmi doresc ceva foarte deosebit sau nu am nevoie de ceva prea deosebit de la crema mea de mâini, este o primă opțiune la egalitate cu cea de la Cien, depinzând foarte mult în ce magazin îmi fac cumpărăturile. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu