marți, 31 mai 2016

Ultimele cumpărături

        Hello! Cum mai sunteți? În ultima vreme am mai făcut câteva cumpărături cosmetice & wellness, așa încât am considerat de cuviință să vi le împărtășesc și vouă, cu atât mai mult cu cât unele deja au recenzii gata scrise.


        În primul rând, din Kaufland, mi-am luat un dizolvant de lac de unghii fără acetonă de la Senzate, deja l-ați văzut în „Preferatele lunilor martie și aprilie”, niște șervețele uscate K Classic care, două pachete de șervețele umede Wickies dar pe al doilea mi-a fost lene să-l scot din sertarul în care îl băgasem și o pastă de dinți Colgate Herbal Original de 125 ml la un super preț sub 5 lei.


        A doua tură de shopping cosmetic prin Kaufland s-a soldat doar cu o loțiune cu petroleum de la Gerovital că deja m-am săturat să mă speriu când dau de vreo zonă pe jumătate fără păr prin propriul scalp și o rezervă de săpun lichid cu ulei de măsline de la K Classic care care a costat cam 4,50 lei dacă nu mă înșel. 


        A treia tură prin Kaufland s-a lăsat cu un ceai de afine, un ceai de vișine, un ceai de tei și trei săpunuri solide Aile cu parfum de: măsline, briză oceanică și orhidei.


        Prima tură prin Lidl s-a soldat cu patru produse dintre care cu unul am luat țeapă pe propria neatenție: u ceai verde cu iasomie de la Sir Edward Tea la aproximativ 4 - 5 lei cred, un deodorant Cien Sensitive (țeapa, credeam că e antiperspirant, nu m-am uitat peste ingrediente) la vreo 5 - 7 lei, un gel de duș Cien XXL Melon la 6,60 lei pentru un litru întreg de produs și un gel de duș Cien SPA Asian Touch în ediție limitată la 5 lei pentru 300 ml.


        Din Auchan mi-am cumpărat doar antiperspirantul Lady Speed Stick Fresh & Essence deoarece l-am găsit la șapte lei, mi s-a părut un preț foarte bun. Iar din Kaufland mi-am cumpărat tot ce se mai vede în poza de mai sus și în următoarele două: un săpun solid Dove (Original), cu vreo 2,30 - 3 lei, nu mai țin bine minte prețul exact, un șampon antimătreață pentru păr gras Syoss cu 13,55 lei, o cremă de mâini Blanchette B pentru mâini uscate care chiar face minuni din punctul meu de vedere pentru cei aproximativ patru lei / 100 ml cât am lăsat pe ea, un șampon Gerovital anticădere (e șamponul pereche al loțiunii cu petroleum) la 12,19 lei / 250 ml, un antiperspirant Dove Original cu nouă lei deoarece mi-am luat țeapa cu deodorantul Cien iar antiperspirantul Dove fără parfum a început să mă dezamăgească sau să constat că după primele săptămâni de „dragoste” defapt nu ne potrivim prea bine.


       Următoarele sunt două pachete de șervețele umede Wickies, un pachet de șervețele uscate K Classic care, a doua loțiune cu petroleum de la Gerovital deoarece am constatat că pe părul meu lung se consumă un pic care repejor și un balsam de păr de la schauma.


        Ultimele dar nu cele din urmă sunt 2 pachețele de șervețele umede Amelia și niște batistuțe nazale tot de la Amelia.


        Puteam eu să n-o comit? Pe lângă faptul că mi-am cumpărat un lapte demachiant pentru ten normal & mixt de la Bioten și un demachiant bifazic cu argan pentru ochi și buze, am considerat că trebuie să-mi iau și șervețelele umede pentru ten sensibil & uscat de la K Classic care doar pentru a completa articolul despre șervețelele demachiante de la marca proprie Kaufland, plus un balsam de păr leave in de la Gliss, ăsta ca să mai am pe cap produse de genul, nu-mi ajungea balsamul cu cătină de la schauma și faptul că mai am ceva mască de păr Kallos în borcănel și simplul fapt că eu mă spăl la 4 zile momentan. 

        Cam acestea au fost ultimele cumpărături, destule zic eu. Dacă totul merge bine, probabil nu-mi voi mai cumpăra majoritatea cosmeticelor până în august, excepție făcând batistuțele de hârtie, șervețelele uscate & umede pe care le consum destul de în prostie. Cu toate că sunt șanse să îmi mai iau doar o a treia loțiune cu petroleum dacă văd ceva rezultate, așa, ca o singură abatere de la regula autoimpusă. 

2 comentarii:

  1. n-am incercat pana acum lotiunea cu petroleum, dar samponul mi-a facut bine o perioada. crema de maini blanchette mi se pare ieftina si buna! mi-a placut si demachiantul bifazic de la farmec, m-am inteles bine cu el

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca daca n-ar fi faza asta cu pelicula grasa lasata in urma de bifazicul Farmec, ar fi prea perfect prdusul. Sa vedem si ce face lotiunea cu petroleum. Iar de varianta aceasta de crema de maini Blanchette B sunt foarte incantata.

      Ștergere