joi, 26 mai 2016

Top 5 destinații turistice în care aș vrea să ajung (III)

        Hello! Știu, nu sunt foarte consecventă în legătură cu blogul, și zic (mă rog, scriu) asta deoarece mi-am luat prostul obicei de a acorda vreo patru - cinci zile pe lună blogului, zile în care scriu articole la greu, ca să zic așa, ca mai apoi să mai scriu doua trei - patru articole care chiar se cer scrise în ultimul moment sau aproape în ultimul moment, gen categoriile „Ce-am mai făcut în ultima săptămână #” sau „Noutățile cosmetice” din diverse magazine.
        Dar să revenim la topul nostru. Pentru astăzi vi-am pregătit o nouă serie de cinci destinații în care visez cu ochii deschiși să ajung, dar nu va fi un articol prea lung.

5. Tokyo (Japonia, în general)
        Cred că și această destinație am ales-o defapt pentru o călătorie spirituală, nu e neapărat musai să ajung în aglomeratul Tokyo. Am ce am momentan cu cunoașterea religiilor, dar sper să-mi treacă curând.



4. Johannesburg
        Am ales Johannesburg deoarece sunt curioasă și în legătură cu Africa, acesta este purul adevăr. Și, într-un fel, mi-ar plăcea să vizitez Africa de Sud, țară în care s-a desfășurat Campionatul Mondial de Fotbal din 2010. Nu sunt cea mai mare fană a fotbalului, dar prefer să văd un meci de fotbal chiar și în reluare în detrimentul unui film prea siropos.

3. Shanghai
        Shanghai-ul și-a făcut loc doar datorită aglomerației, cred. Nu prea știu ce-a fost în capul meu când am ales acest oraș drept un loc bun de vizitat. Sper că m-aș putea adapta la fața locului în caz c-aș ajunge ca turistă pe acolo, și să găsesc câte ceva frumos de vizitat.

2. Moscova
        Am ales Moscova datorită a trei locuri arhi-cunoscute: Kremlinul, Piața Roșie și Catedrala Sfântului Vasile. Dar mai sunt și alte locuri frumoase sau interesante de vizitat în capitala rusă.




1. Sydney
        Sydney-ul își face loc în top datorită celebrei sale opere. Mi-am dorit mereu să ajung măcar o singură dată să merg la operă, iar acum mi s-a pus pata neapărat pe Opera din Sydney, deci cu mine nu mai aveți ce discuta pe tema asta momentan. Sunt deschisă la alte locuri pe care-aș putea să le vizitez în capitala australiană, dacă vreți să mi le sugerați.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu