luni, 23 mai 2016

Ce-am mai făcut în ultima săptămână #31



        Hello! Cum o mai duceți? Mie încă nu-mi vine să cred că e deja duminică seara când scriu acest articol. Chiar nu-mi vine să cred.
           Sper că voi ați avut parte de o săptămână așa cum vi-ați dorit. A mea a fost oarecum o combinație de productivitate pe unele domenii iar pe alte domenii aproape c-am stat pe loc, e un pic stresant acest lucru, să simți că ai anumite termene limită și să stai pe loc sau în limbajul meu „să ai inspirație pe partea de proiectare dar să staționezi pe partea de implementare”. Dar vreau să văd părțile frumoase ale acestei săptămâni, mi-am dedicat timp și mie și câtorva persoane din jurul meu, am reușit să ies la o tură bună de shopping și să ajung pe la universitate într-un ritm pe care nu l-am mai avut de câteva săptămâni bune.
        Cred că cel mai rău lucru pe care îl resimt la momentul actual e faptul că încă mai am o grămadă de teme de început chiar, nu numai de terminat. Am trei materii la care încă nu m-am apucat de teme, dar la una dintre ele chiar habar n-am nici la momentul de față ce ar trebui să facem. 



        Săptămâna ce-a trecut am fost un pic mai activă, dar culmea e că nu la teme. Luni am fost până în campus, dar Mang nici c-a binevoit să-și arate fața, iar acest lucru e frustrant. Măcar am reușit să-i înapoiez profesorului de la Științe cursurile pe care le-am împrumutat la început de aprilie pentru a le împărți și colegilor de acolo.
        Marți, sinceră să fiu, iar e în ceață în proporție de 99%. Singurul lucru pe care îl țin minte e telefonul prin care-am primit invitația la interviu pentru internship-ul la Accesa. M-a bucurat enorm această invitație.



        Miercuri am dat pe la Facultatea de Științe pentru a afla ce-ar trebui să facem la materia numită „E-learning via Internet” dar profesorul nici nu și-a băgat capul în sala în care ar fi trebuit s-avem orele, nici eu nu știu unde își are cabinetul să-l fi deranjat acolo plus c-am fost singură așa încât am plecat cam pe la 16 fără un sfert până la biblioteca universitară unde am găsit ceva interesant despre comerțul electronic cu care să-mi completez referatul pentru „Securitatea comerțului electronic”. Iar după ce-am coborât din autobuz, am coborât cu o stație mai departe pentru a mă plimba un pic prin zonă, m-am întâlnit cu o fostă colegă de clasă din liceu cu care-am povestit puțin pe porțiunea de drum comună.



         Joi am fost inițial la interviul de la Accesa iar apoi am luat-o de la Oradea Plaza (peste drum de piața centrală a Oradiei sau Piața Mare cum o știu locuitorii) pe jos până în campus considerând c-ar fi o risipă de timp să folosesc OTL-ul și am dorit să fac și puțină mișcare mai ales că era și un timp frumos. Am avut o intuiție bună deoarece o parte din traseul pe care aș fi mers cu OTL-ul era semiblocat din cauza unui concurs de ciclism. Iar la universitate nici nu am stat mult.
         Vineri și sâmbătă m-am ocupat mai degrabă de aspecte legate de viața mea particulară, dar a fost o deconectare care sper că îmi va da avânt să reușesc imposibilul de a-mi termina la timp toate temele dar și de a găsi echilibrul pentru a mă și relaxa puțin.




        Ca o mică paranteză, mi-ar plăcea să îmi expun câteva planuri pe care sper să mă ambiționez să le duc la capăt dacă tot le fac publice:

  • am de gând să merg să votez la alegerile pentru primărie și pentru prefectură pe 5 iunie;
  • mi-ar plăcea să mă uit la cât mai multe meciuri cu putință de la EURO 2016;
  • mi-ar plăcea să prind câteva transmisiuni de la Jocurile Olimpice din acest an;
  • vreau să lupt pentru a nu avea note sub 8 la ambele masterate;
  • să nu fac prea multe cumpărături cosmetice în cele trei luni de vară;
  • vreau să-mi dau toată silința să nu am restanțe sau refacere de discipline (aka să-mi termin proiecțelul care-mi dă bătaie de cap).

        Cam atât am avut de povestit pe ziua de azi.


2 comentarii:

  1. ai ceva planuri pentru perioada urmatoare! eu mi-am propus sa iasa bine nunta. asta in primul rand. apoi, jocurile olimpice, muuuult fotbal si pariuri, concediu, si relaxare cat cuprinde. nu vreau sa ma mai stresez cu nimic.
    ps: tare faina partea cu proiectarea si implementarea. o sa tin minte expresia ta!:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc... Nici nu m-am gandit c-o sa considere cineva atat de tare fraza aia.

      Ștergere