luni, 16 mai 2016

Ce-am mai făcut în ultima săptămână #30

        Hello! Cum mai sunteți? Cum vi-a fost această săptămână?
        Ei bine, nu prea am noutăți, doar una mare și urâtă din partea mea: m-am bucurat ieri de dublul abandon al piloților de la Mercedes din cadrul Marelui Premiu al Spaniei din Formula 1. Sunt răutăcioasă, puteți să mi-o imputați, dar s-au mai dinamizat puțin treburile prin zona respectivă. Totuși, m-a impresionat Max Verstappen, puștiul, căci credeți-mă că e un puști la nici 19 ani, a reușit să câștige marele premiul și să și conducă o mare parte din cursă.



        În rest, doar viața mea de masterandă cu multe teme și zero chef de lucru. Și totuși am reușit să termin cu trei materii din șase importante, acum încerc să mai fac ceva pe ultima sută de metrii la o materie pentru a nu mă alege cu o refacere de disciplină. 
         Rămâne întrebarea când va da cu certitudine pe la facultate domnul care se vrea a ajunge prefect de Bihor dacă tot vrea să ne predăm referatele înainte de sesiune.


          Știți că vi-am povestit faptul că aveam o mare problemă cu concepția unui Regulament de Ordine și Funcționare (ROF)? Ia ghiciți ce? L-am terminat. Asta până când profesorul la materia căruia nu va fi mulțumit de cum a ieșit.



        Ceea ce mă deranjează cel mai rău în săptămâna asta e întrebarea de ce s-a stricat vremea prin Oradea tocmai acum, pe sfârșit de săptămână, aș fi ieșit și eu pe afară să mă plimb pe-o vreme caldă cu soare și fără ploaie. Și poate aș fi făcut și niște poze pentru blog, dar momentan mă văd nevoită să fac această postare fără prea multe poze.



         Totuși, joi am reușit să fac niște shopping, o să vă arat pe sfârşitul lunii tot ce mi-am luat pe partea de cosmetică și wellness, dar până atunci vă las cu poza cumpărăturilor și cu două mici mențiuni: Ceaiul de afine chiar nu l-am nimerit deloc, mi se pare neconcentrat dar cel de cireșe este foarte bun, mie îmi place.

2 comentarii:

  1. Vremea s-a stricat peste tot. Nici nu mai stii cand ploua si cand e soare. Am vazut pachetele de ceai si ma gandeam ce frumos arata ceaiul ala Aile... verde de mar...

    RăspundețiȘtergere