duminică, 22 mai 2016

This Love Sunday Morning (SOTD)

        Se pare că ziua de 13 mai chiar a fost fructuoasă, acesta e al patrulea articol pe care îl scriu în aceeași zi (articolele nu le postez chiar în ordinea în care le scriu). Cum pe data de 15 aveam deja planuri cu „Preferatele lunilor martie și aprilie” pe care deja le amânasem prea mult, m-am gândit să vă împărtășesc pe duminica aceasta două melodii ale celor de la Maroon 5 pe care eu abia în data de 13 mai i-am descoperit cât de cât. Adică știam de existența lor, doar că nu n-am mai stat cum trebuie până atunci să-i ascult și să decid dacă-mi place sau nu ceea ce ascult.
        Într-un fel, titlul postării e o parodie, niște vecini au obiceiul de a se certa, uneori la orele 23 - încă n-am identificat dacă deasupra mea sau sub mine locuiește cuplul respecti-, e ceva superb asta pe lângă bichon-ul vecinei cu care conviețuiesc ușă în ușă, bichon care uneori latră când mie mi-e v prea dragă liniștea.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu