joi, 2 iunie 2016

Review: Crema Geroroyal cu gălbenele pentru mâini și față


        Hello! Cum mai sunteți? Astăzi vă povestesc despre o cremă care-și face nu numai banii, dar demonstrează că, uneori, găsești produse fabricate în România, cu un preț foarte mic mai ales că nu s-a investit major în marketing dar care bat bine la fund cam toate scumpiturile cunoscute care împânzezc magazinele. Este vorba despre crema pentru mâini și față cu gălbenele Geroroyal.

         Prima care a descoperit-o a fost mami, defapt. Și ea a avut probleme cu mâinile după ce m-a ajutat cu curățenia în apartament, și îi mulțumesc pentru ajutorul acordat, așa încât a cumpărat-o într-o bună zi din Carrefour-ul din cadrul Complexului Comercial Lotus. Eu am hotărât să mi-o iau după ce am început să am probleme serioase cu câteva degete, zici că m-am tăiat în mod intenționat, deși chiar nu-mi aduc aminte cum mă pricopsesc cu rănile pe degete, zici că apar prin magie. Nu pot spune că această cremă le vindecă printr-o minune, dar măcar lasă o peliculă puțin mai grasă pe mâini, e nevoie de un spălat pe mâini înainte de a lua masa, dar asta este. După părerea mea, e o cremă decentă, iar la 1,83 lei cât am dat pe ea într-un magazinel Carrefour micuț, din ăla de cartier, e chiar mai mult decât ok.
        Încă o mare bulină albă pentru produs: e ambalat într-o cutiuță de 100 ml, ceea ce e mai mult decât practic în comparație cu tuburile deoarece îți e mai ușor să iei rămășițele și să observi cât produs mai ai, plu că are valabilitate 12 luni de la dechidere. 

        Menționez că pe față nu am folosit deloc crema, deci din acest punct de vedere nu vă pot relata absolut nimic, dar asta este.

        Nota pe care o acord produsului: 10 /10. 

5 comentarii:

  1. eu am acum o crema farmec, parca, sunt incantata de ea.uneori mai am si eu probleme cu mainile, ba-s foarte uscate, ba crapate...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am folosit-o eu pe față și am fost chiar mulțumită de ea. Hidrateaza bine tenul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am cumparat crema întâmplător și am utilizat-o și pentru mâini și pentru fata și este OK! O surpriza plăcută! O voi mai cumpăra! Prețul a fost cea mai mare surpriza!

    RăspundețiȘtergere
  4. Și eu am luat o pe cea de mâini și fata și hidratează super, fără sa fie grasa. Felicitări!! 10!!!

    RăspundețiȘtergere