miercuri, 11 mai 2016

Wishlist de mai

        Hello! Cum mai sunteți? Știu, sunt foarte în urmă cu anumite articole și săptămâna aceasta vă arăt într-un mod mai indirect ce înseamnă la mine procastinarea asta severă.
        Deci e deja 11 mai, nu? Prin urmare e a doau decadă a lunii și eu abia acum vin cu wishlist-ul pentru luna în curs. Pentru mine e foarte târziu, eu am pretenții foarte mari de la mine dar mi-ar plăcea să îndeplinesc aceste pretenții fără a ridica vreun deget, sinceră să fiu. De aici și procastinarea asta drăguță și severă.
        Vă anunț încă de pe acum că multe dintre lucrurile de pe listă sunt la capitolul cosmetice.


îl găsiți aici




Îl puteți achiziționa de aici.


Îl puteți achiziționa de aici.



Se poate achiziționa de aici.


Îl puteți comanda de aici.


Îl puteți achiziționa și de aici.






O puteți achiziționa și de aici.

O puteți achiziționa și de aici.

O găsiți în Kaufland, de exemplu, la 17 lei și ceva.

        Nu sunt toate produsele pe care mi le doresc, dar cred că e de ajuns 13 produse, nu-i așa? Probabil o parte din celelalte le voi trece într-un wishlist viitor. 

2 comentarii:

  1. lotiunea cu petroleum e de cautat... si as vrea si eu niste geluri de dus de la avon, nu am mai luat de multicel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu habar nu mai am de vreun reprezentant Avon care să-mi convină (nu vreau să intru momentan în detalii) iar pe Aoro trăbă să plătesc 15 lei transportul. Eu am stat în cumpănă vreo 10 ani să+mi iau loţiunea asta.

      Ștergere