vineri, 27 mai 2016

Review: Apa de gură DentaPlus


        Hello! Cum mai sunteți? Vi-am spus în articolul „Preferatele lunilor martie și aprilie” c-am folosit trei ape de gură de la DentaPlus. Ca să fiu sinceră, niciodată nu m-am ținut prea mult de treaba asta cu apa de gură, cred că aceste două luni au fost perioada cea mai lungă și continuă în care am utilizat apa de gură, preferând doar periuța de dinți și pasta de dinți.
        Ceea ce m-a determinat să cumpăr apă de gură a fost reducerea oferită de Kaufland la cele două sortimente de apă de gură DentaPlus pe care le au: Mint și Fresh. Eu le-am găsit puțin sub trei lei la reducere, dar prețul lor întreg e undeva la 5,80 lei. 
        Cât timp am folosit aceste ape de gură am rămas cu impresia că dantura mea este puțin mai curată și am observat un ușor (delicat) efect de albire al dinților, dar acesta putea fi și un efect optic. Deși nu credeam, varianta Fresh (cea albastră) este mult mai mentolată decât cea Mint (cea verde). Mai trebuie să vă menționez că aceste ape de gură fac parte din categoria apelor de gură cosmetice.
        Voi ați încercat aceste ape de dură? Cum vi s-au părut? Le-ați comparat cu alte ape de gură?

2 comentarii:

  1. Eu sunt setata pe Colgate.iau 1l cu vreo 15-16 lei si consumam una pe luna.nu.mi aduc aminte sa fi schimbat.o cu altceva de foarte mult timp

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu consum, in medie, 2 sticle din astea de la DentaPlus pe luna, deci cam multicel...

      Ștergere