miercuri, 18 mai 2016

Review: Săpunul solid Herbosophy cu unt de shea și glicerină


        Hello! Cum mai sunteți? Și acest articol e scris tot vineri seara, în data de 13 mai, imediat după articolul de ieri. Cum vă spuneam și în articolul de ieri, vineri n-am avut chef de teme, dar, totuși, nici chiar degeaba n-am stat de vreme ce-am scris deja 3 postări (cu aceasta 3) și-am făcut și curat prin apartament.
        Acest săpun cremos cu unt de shea de la Herbosophy l-am primit cadou în Sensiblu când am cumpărat niște medicamente în martie, e primit o dată și cu cumpărarea gelului de ieri. Prin urmare, nu știu cât costă.
        Până acum nu m-am mai întâlnit cu niciun produs de la Herbosophy, deci eram curioasă cu privire la săpunul acesta, doar că am avut alte produse de terminat înaintea lui și am hotărât să nu mă arunc cu capul înainte și să încep două - trei săpunuri solide în același timp, nu-și avea rostul. Deși azi (adică vineri) am fost tentată să încep încă trei săpunuri solide despre care voi vorbi, în curând sper, într-un articol dedicat cumpărăturilor.
        Săpunul acesta Herbosophy este oarecum cremos, ceva în genul săpunurilor solide Dove, doar că nu atât de cremos, totuși. Nu-mi usucă deloc pielea grasă, l-am folosit în timpul dușului împreună cu un scrub semi-homemade și nici atunci n-am avut probleme. Are un miros delicat, mi-a adus aminte de mirosul săpunului solid Dove Original. Nu știu încă cât de greu se consumă, dar vă mai pot spune că eu îl pot folosi în siguranță și pe față.
        Nota acordată produsului: 10 / 10.

5 comentarii:

  1. eu am avut o crema de picioare herbosophy si am fost incantata de ea. la sensiblu am vazut mai mereu oferte la produsele lor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sinceră să fiu, dacă n-am de cumpărat medicamente, nici nu intru în farmacii, așa încât, sinceră să fiu, habar n-am ce și cum cu produsele Herbosophy sau reduceri / promoții în diverse lanțuri de farmacii. Mai ales după ce mi-a spus una dintre bunice ceva acum mulți ani: că inclusiv în piața din cartierul ei (piață care, Har Domnului, e mare, fiind cel puțin cât jumătate din piața cent) multe produse din sfera cosmeticelor sunt ceva mai ieftine decât în Sensiblu, asta știind că în piață prețurile sunt mai umflate ca în lanțuri de magazine.

      Ștergere
  2. Săpunul se da doar cadou la produsele cumpărate sau se și poate cumpăra și separat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar trebui sa intrebati farmacistii din Sensiblu, eu l-am primit la o reteta compensata pentru raceala / gripa.

      Ștergere
  3. Săpunul se da doar cadou la produsele cumpărate sau se și poate cumpăra și separat?

    RăspundețiȘtergere