joi, 7 martie 2024

Review: Gel de duș Balea Soft & Cozy Vibes


Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine... 

Astăzi vă povestesc despre un gel de duș ediție limitată și inedit de la Balea, anume varianta Soft & Cozy Vibes. Precum vi-am mai povestit, trec printr-o perioadă în care simt nevoie de a diversifica puțin cosmeticele pe care le folosesc, cu toate că deja am un oarecare repertoriu de produse preferate.


Soft & Cozy Vibes miroase inedit, atât dulce cât și acrișor a fructe de pădure. E chiar un răsfăț sub duș, un răsfăț care mie mi se pare potrivit nu doar în perioada rece (în special a Crăciunului), dar și în perioada estivală (când chiar nu înțeleg toată mania asta referitoare la cocos). Îmi place și consistența semicremoasă a produsului, dar și faptul că nu îmi usucă foarte tare pielea.


Ca o concluzie, îmi pare foarte rău faptul că acest gel de duș nu face parte din sortimentația permanentă a celor de la Balea. Conside că și-au făcut o mică defavoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu