vineri, 6 octombrie 2023

Review: Mască de păr Elseve Total Repair 5


 Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...


Nu știu exact dacă știți de „campania cu broscuța” a celor de la Kaufland, cum îmi place mie să numesc acțiunea lor. Defapt, este vorba despre o campanie de reciclare a anumitor ambalaje de plastic provenite de la cosmetice, campanie derulată de Kaufland. Te duci la biroul de informații clienți cu aceste recipiente de plastic să înștiințezi angajatul de servici de acolo că ai venit cu aceste ambalaje, iar angajatul te va ghida mai departe ce ar trebui să faci.


Pentru luna iulie au fost măștile de păr de la Elseve. Eu mi-am cumpărat doar 3 produse, toate diferite. Astăzi voi scrie despre versiunea cu 10% concentrat reparator cu keratină. În cazul meu s-a dovedit a fi o mască de păr neutră, nu e nici wow, dar nici nu e ceva de genul celei cu jojoba care nu mă ajută. Aș da pe această mască de păr în jur de 16-18 lei la preț întreg lejer. Mă ajută la descâlcitul părului, dar sunt momente în care părul meu ar avea nevoie de ceva mai multă hidratare. Prin urmare, dacă sunteți fani Elseve, cel mai probabil vă va plăcea această mască de păr.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu