vineri, 21 septembrie 2018

Review: Antiperspirantul Nivea Stress Protect


Hello! Cum mai sunteți? Bucuroși de ziua de vineri? Eu vi-aș recomanda să vă bucurați de vremea frumoasă cât mai puteți, că vine frigul.

Pe lângă cobeala de mai sus, pentru astăzi vi-am pregătit câteva cuvinte despre antiperspirantul Stress Protect a celor de la Nivea.

Să fiu sinceră, parfumul antiperspirantului îmi amintește de Rexona Stress Control. Aproape același miros oarecum acrișor, doar că Nivea e mai pudrat din pespectiva mea. Ca și protecție, dacă nu transpir cu nemiluita, e cam acolo cu mai sus numitul Rexona, dar în condiții de caniculă sau antrenamente fizice, nu prea mai face față după vreo 6 ore.

Personal, prefer varianta celor de la Rexona, nu doar pentru parfum, ci și pentru că mai mereu am impresia că antiperspirantele Nivea sunt mai scumpe decât cele de la Rexona.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu