sâmbătă, 24 martie 2018

Review: Șamponul schauma nature moments cu honey elixir și barbary fig oil


Hello! Cum mai sunteți? După o nouă mică șomare pe blog revin azi cu o recenzie la unul dintre cele mai recente șampoane încercate.

Vedeta zilei de azi este șamponul cu miere și smochine de la schauma. L-am cumpărat pe la mijlocul lui decembrie 2017 (anul trecut adică) iar acum pot spune că mi-am format o părere despre el. În primul, șamponul se mândrește c-ar trebui să fortifice și să hrănească părul, dar la capitolul hrănire nu știu ce-ar trebui să facă un șampon. Cu toate astea, mie îmi curăță părul destul de tare, asta lăsându-se cu păr aspru. În al doilea rând, s-ar putea să nu se înțeleagă prea bine cu scalpul meu, dar asta deja nu mai e o noutate pentru mine deoarece se întâmplă atât de frecvent acest lucur încât a devenit o rutină să nu pot folosi șampoane normale la infinit fără întrerupere pe scalpul meu.

Alte mici mențiuni ar fi faptul că se găsește în cam toate marile lanțuri de magazine, iar al meu de 250 ml a costat aproximativ 9 lei în decembrie. Iar ca compoziție, șamponul are cnsistență de gel de duș incolor.
Nota mea 7. 5 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu