joi, 18 august 2016

Cartea săptămânii #12: „Semnătura tuturor lucrurilor” de Elizabeth Gilbert



       Hello! Cum mai sunteți? Îmi pare rău ca postarea de astăzi vine mult mai târziu decât de obicei, dar m-am deşteptat târziu că îmi doresc să scriu azi o postare şi m-am trezit şi mai târziu asupra subiectului postării acesteia.
        Pentru astăzi am ales să vă povestesc puțin despre ultima (cred că e ultima) carte din setul celălalt de cărți de la biblioteca județeană: "Semnătura tuturor lucrurilor" de Elizabeth Gilbert, celebră mai ales pentru volumul autobiografic "Eat. Pray. Love" ("Mânâncă. Roagă-te. Iubeşte"). Sinceră să fie, chiar credeam c-am pus mâna pe respectiva carte, voiam s-o răsfoiesc puțin şi în format pe hârtie.
        Cartea de față este tot o biografie, dar personajul este unul fictiv: botanista Alma Whittaker. Alma este născută pe 5 ianuarie 1800, un capricorn pragmatic şi foarte bine ancorată în realitate, nefiind nici pe departe vreo visătoare, romantică sau frumusețe (cum era sora ei adoptivă, Prudence). A beneficiat de multe dintre lucrurile de care n-ar fi beneficiat nicio fată / femeie a acelor vremuri: educație ştiințifică şi averea imensă strânsă de familia ei.
        De un singur lucru nu a avut parte aşa cum şi-ar fi dorit: un mariaj aşa cum şi-a dorit. Când în sfârşit se îndrăgosteşte la venerabila vărstă de 48 de ani, o face într-un mod atât de neaşteptat pentru mine, de o persoană atât de opusă caracterului ei: un visător, un romantic incurabil, un idealist, un artist, în 2 cuvinte: Ambroise Pike.
       Iar continuarea vi-o las vouă s-o aflați.

4 comentarii:

  1. eu m-am chinuit sa citesc ”mananca, roag-te, iubeste”. de 2 ori am inceput-o. de fiecare data am aruncat-o cat colo. nu e de mine... pur si simplu, nu pot!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se intamptla sa mai dam peste care nu ni se potrivesc, eu am patit-o cu cele 2 carti „Bridget Jones”

      Ștergere