miercuri, 21 ianuarie 2015

Shopping prin Auchan

        Hello everybody! Ieri am mai dat o raită prin Auchen după niște cumpărături mai ordinare și m-am mai ales și cu niște cosmetice.
        În primul rând vreau să mă plâng de faptul că în Auchan n-am găsit fond de ten rezinstent la apă (din ăla waterproof), deși m-am hlizat de 2 ori pe la fondurile de ten din micuțul spațiu destinat lor. În al doilea rând, cei din Auchan chiar au cosmetice de la firma Essence, le-am văzut în treacăt doar pentru că azi nu m-a interesat nimic altceva decât fondul ăla de ten de la „raionul” de make-up.
         Apoi am căutat puțin după șamponul uscat Kallos GoGo, știam că trebuie să-l găsesc, că doar am mai achiziționat produsul din Auchan, dar i-au schimbat locul în magazin puțin. Promit c-o să postez și o recenzie cândva, e pe lista de așteptare, dar nu vreau să postez prea mult într-o perioadă mică de timp și apoi să am perioade mari în care să nu mai am ce posta. Am luat 2 șampoane, unul pentru mine, unul să-l fac cadou.
        Apoi am luat un săpun lichid la 400 ml de la Vir, cică e cu magnolie și vanilie, o să-l încep după ce se termină săpunul cu  lapte și miere de la Cien, care e în uz deja.
        Ultimul produs achiziționat din Auchan e o apă de toaletă, Domenico Grappa bleu lagune de la Vittorio Bellucci 50 ml, l-am luat cu vreo 12,5 lei; are un miros proaspăt, cu tentă citrică după părerea mea.
        De la un stand de pe cele 2 culoare am luat un pachețel de 10 pensulițe cu burete pentru aplicarea fardurilor de ochi; de multă vreme mi-am dorit ceva mai multe asemenea pensulițe, dar de fiecare dată pierdeam stocul din magazine sau mi se păreau prea scumpe. Uite că mi s-a arătat și mie norocul cu ele ieri. Au costat doar 5 lei.
         Ultimul dar nu și cel din urmă, din plafarul din galeria Auchan am achiziționat un borcănel de 100 ml de ulei de cocos pe care doresc să-l folosesc exclusiv pentru păr, deoarece creme de mâini am cu duiumul încă (pe una o dau cadou, îmi mai rămân 5 începute) iar fața mea cere cu disperare ca orice cremă să stea departe de ea (am tenul gras și părul mixt).

         Cam atât pentru astăzi, vă aștept sâmbătă sau duminică cu o nouă postare. Vă pupăcesc!

2 comentarii:

  1. am vazut si eu sapunul lichid, cert e ca au multe sortimente, asa ca m-am tenta si pe mine! sa ne povesteti despre samponul uscat, ca si eu il vreau!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ohhh... am multe review-uri de făcut, ditamai lista; sincer, nu mai sta după recenzia mea, du-te și înșfacă-l, e foarte bun după părerea mea.

      Cât despre săpun, când se va termina, am de gând să caut rezerve de săpun lichid, țin mai mult.

      Ștergere