duminică, 19 octombrie 2014

Achizitii mai vechi de cosmetice


        Am ajuns și la momentul în care vorbesc despre cosmetice despre față. Rujurile din prima poză și strugurelul portocaliu transparent din a doua poză nici nu mai țin minte exact când le-am cumpărat sau primit. Cert îi că nu sunt mulțumită de niciunul dintre ele deoarece li se duce puținul efect/culoare foarte repede și nu mi se par de calitate. Dar îmi plac foarte mult cele 2 balsamuri de buze de la Nivea din ce-a de-a doua poză pentru că au un efect bun și țin destul de mult. Balsamul de buze Nive Soft Rose (cel roz) îl recomand celor care au buzele mai puțin uscate/exfoliate, își face treaba și pe cele mai stresate buze, dar pentru acelea recomand balsamul de buze Nivea Essential Care (cel albastru) pentru că mi se pare mai gras ca formulă și în plus înmoaie cuticulele. Sunt doua produse (cele de la Nivea) pe care le-aș recumpăra cu plăcere și le și recomand cu aceeași plăcere.

        Despre dischetele demachiante de la Caterine am numai cuvinte de laudă, chiar îmi plac, iar „punguța” cu 120 de bucăți o găsesc la vreo 3 și ceva (cam atâta am dat pe ea prin primăvară sau început de vară, când le-am luat) de prin Kaufland-ul de pe Borșului (nu vă gândiți la alte tip prin zona respectivă, e prea aproape de oraș, abia dacă am văzut una de-a lungul vremii și asta vara trecută chiar).
        Nu știu ce să zic de soluția micelară de la Blanchette B din poză, luată tot din Kaufland-ul de pe Borșului. De multe ori, deși îmi curăță bine pielea, am impresia că-mi usucă pielea în același timp. Chiar mi s-ar părea super dacă n-aș avea asemenea „neplăceri” din partea ei, e rezonabilă ca preț (nu mai știu cât am dat pe ea) și eficientă în scoaterea machiajului și curățarea feței în general.

        Ce nu-mi place în general e amplasamentul magazinelor Kaufland din Oradea. La cel de pe Borșului am cursă directă dar trebuie să străbat tot orașul cu cursa respectivă; la cel din Nufărul iar am cursă aproape directă dar de unde mă lasă autobuzul trebuie să trec de Selgros, apoi să trec centura orașului pe o trecere de pietoni (soluție prost gândită având în vedere că o centură e totuși o șosea de viteză așa că era mai bună o pasarelă suspendată sau un pasaj subteran) după care trebuie s-o iau pe un drum de acces fără trotuar sau direct pe o bucată de teren (de pământ, că-i noroi, că-i uscat) proprietate privată a cuiva (nu a magazinului). Apoi, cică se va deschide un al treilea Kaufland, undeva cam prin spatele „complexului” (liceu și biserică) Emanuel, dar și până acolo trebuie să iau autobuzul 20 prin jumătate de oraș ca legătură directă. În fine!

        Iar cutiuța aceea e un fel de port-ruj, l-am primit cu o ocazie mai deosebită, are și o oglinjoară minusculă înăuntru, cât să-ți vezi buzele în ea. Se găsesc în King Art la prețul de 6 lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu