luni, 9 decembrie 2019

Review: Spumă de duș Balea Calm Down


Hello! Ce mai faceți? Bine v-am regăsit! Cum a fost week-end-ul? Al meu a fost relativ mai încărcat puțintel, dar nu despre week-end-ul meu mai aparte mi-aș dori să discut eu azi.

Pentru astăzi îmi doresc să vă scriu puțin despre ultima spumă de duș pe care nu doar c-am încercat-o, dar am și terminat-o, o veți vedea într-un clip de empties care va fi filmat în 2020. Eu am cumpărat spuma aceasta de duș în august 2019 la recomandarea Cameliei de la Colțul Cameliei. Fiind un produs Balea, îl veți găsi doar în DM sau în outlet-uri / ABC-uri care se mai aprovizionează din DM. Nu mai țin minte exact cât a costat dar bănuiesc că undeva la vreo 7 - 8 lei pentru 200 ml de produs. Nu mi se pare chiar exagerat prețul deoarece mie mi se pare că spumele de duș se termină o idee mai greu ca și gelurile / cremele de duș clasice; iar până la urmă este un produs ce se găsește în DM, care este recunoscut ca neavând cele mai mici prețuri de pe piață. Versiunea aceasta, Calm Down, are un miros destul de dulceag de cocos și zahăr, care se păstrează un pic prin baie. Cât despre cum îți lasă pielea, nu mi se pare că o usucă prea tare.

Prin urmare, mi-a plăcut să încerc și această spumă de duș și sunt destul de deschisă să încerc și alte sortimente.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu