duminică, 15 decembrie 2019

Review: Șampon uscat Balea pentru păr închis la culoare


Hello! Cum mai sunteți? Sper să aveți o duminică frumoasă cu toții!

Cum eu aseară nu am reușit să mă spăl pe cap, m-am gândit să vă scriu câteva cuvinte despre produsul care chiar m-a salvat în dimineața asta, și anume șamponul uscat Balea. Nu știu câți dintre voi știți, dar eu am părul natural într-o nuanță destul de închisă și întotdeauna m-am vopsit în nuanțe cel mult medii (am avut o singură datășuvițe decolorate pentru a pune pe ele un mov care să se vadă cât de cât), așa încât și prin urmare am o situație cu destule șampoane uscate normale care îmi lasă reziduri cam albicioase mai multe sau mai puține, dar relativ la vedere pentru cine vrea să le vadă. Dar să revin la șamponul Balea din poză c-am cam divagat. Pot spune că rezonez cu respectivul produs deoarece mă mai scapă de aspectul acela de păr lins ca de vacă cu care mă mai trezesc în a treia zi de nespălat pe cap. Nu e ca și cum tocmai m-aș fi spălat pe căpățână dar nici linsă de vreo furnizoare de lapte. Plus că rezidurile lăsate prin păr sunt aproape imperceptibile (a se observa perfecționismul ascendentului) atât pe grosul părului meu de culoare naturală cât și pe șuvițele cam proaspăt vopsite în roșcat. Un alt aspect de menționat e faptul că nu te arde prea rău la buzunar, costând în jur de 10 lei din câte îmi amintesc.

Ca și o concluzie generală, e un produs de avut prin casă chiar dacă nu îl folosește des deoarece niciodată nu știi când îți va trebui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu