vineri, 20 decembrie 2019

Review: Tratamentul de păr Cien Professional Keratin


Hello! Cum mai sunteți? Pentru astăzi mi-am propus ca în viața mea de zi cu zi să ajut o persoană, nu știu cât ajutor voi putea să ofer, dar sper să iasă totul ok.

În altă ordine de idei, m-am gândit să vă las scrise câteva cuvințele despre tratamentul ăsta de păr cu cheratină din gama profesională a celor de la Cien. Ca oricare alt produs Cien, se găsește doar prin Lidl. Mie îmi place produsul deoarece îmi înmoaie vârfurile și îmi descâlcește părul. De asemenea, îmi place parfumul din balsamul ăsta de păr, deși nu știu cât e de sănătos. În plus, mai și costă în jur de 8 lei pentru 200 ml. Vă las și o poză mai jos cu ingredientele produsului.


Prin urmare, și produsul acesta este cumpărat și răscumpărat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu