miercuri, 11 decembrie 2019

Review: Scrub de corp Cien cu portocale și vanilie


Hello! Cum mai sunteți? Bine v-am regăsit! Chiar nu știu ce mi-a luat atât de mult să mă pun să scriu această recenzie care merita să vadă lumina blogului mult mai devreme. Și vorbesc foarte serios.

Și ca să nu vă mai țin atâta în suspans, nu că nu vi-ați dat seama deja, astăzi voi scrie despre scrubul de corp a celor de la Cien, varianta cu portocale și vanilie. Eu am cumpărat produsul prin primăvară, la sfârșit de aprilie să fiu mai precisă, după ce s-a terminat gomajul de la Cosmia despre care sper să vă vorbesc până la sfărșitul iernii. Pur și simplu eram în Lidl, am văzut câteva „borcănașe” de scrub la raft și am ales ce mi-a plăcut mai mult la momentul respectiv din oferta de 3 variante. Și ca o mențiune, a costat 6 lei pentru aproximativ 200 - 225 grame de produs dacă eu țin bine minte.


Mi-a plăcut foarte mult faptul că produsul este blând cu pielea, nu mi s-a părut că mi-ar fi zgâriat deloc pielea. De asemenea, este pe bază de zahăr, prin urmare cam știu din ce sunt făcute acele particule abrazive. Mi-a plăcut foarte mult și mirosul de portocale. Iar în contact cu apa, la clătire, scrubul se transforma într-un fel de lapte. Ce nu mi-a plăcut defel a fost faptul că avea în compoziție și ulei care lăsa o senzație uleioasă pe piele până la următorul duș sau următoarea baie.

Nu știu dacă sau când vor mai aduce aceste scruburi de corp prin Lidl dar mi-aș dori din tot sufletul să mai încerc cel puțin încă o variantă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu