duminică, 22 decembrie 2019

Review: Săpun lichid Cien almond


Hello! Cum mai sunteți? Mie nu-mi vine să cred că e deja 22 decembrie și imediat nu doar că a trecut Crăciunul ci și anul 2019. Și nu a fost un an ușor, dar asta e o altă poveste.

Pentru astăzi mi-aș dori să vorbesc puțin despre săpunul lichid cu migdale a celor de la Cien. Precum știți, în mod normal mă înțeleg cel puțin decent cu majoritatea produselor Cien, dacă nu chiar extraordinar de bine. Faza e că, deși săpunul acesta cu migdale e în gama permanentă a celor de la Cien, nu-mi aduc aminte să-l fi folosit până în toamna ce-a trecut. Ca și o mențiune, are 500 ml, vine în deja clasicul recipient cu pompiță al săpunurilor Cien, costând doar 4,5 lei (ceea ce e chiar wow, aș putea spune). Cu toate că a spălat bine mâinile și nu mi le-a uscat, nu m-am putut împăca deloc cu parfumul produsului; e un miros amărui și încă cumva care nu e deloc pe placul meu, iar din această cauză mi-am dorit doar să se termine odată, să-l știu plecat din baia mea fără a-l arunca pe 90% plin. Ceea ce mi se pare interesant ș totuși îmbucurătoe e faptul că Aline lui Brumărel îi place săpunul acesta lichid; îi puteți citi aici o foarte scurtă impresie.

Ca și concluzie, aduceți-mi aminte să stau cât mai departe de acest săpun lichid.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu