joi, 19 decembrie 2019

Review: Gel de duș Ocean Fresh


Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc ok. Cu atât mai mult cu cât se apropie și sărbătorile de iarnă iar mai toată lumea pare a fi în priză în perioada asta.

Pentru astăzi m-am gândit să scriu câteva cuvinte despre gelul acesta de duș, care este din nou un produs fără marcă (=brand). Din ce-am putut observa în ultimii trei - patru ani, cei de la Lidl cam aduc și produse din acestea mai fără marcă, dar asta este, le luăm de-a gata. Eu am luat produsul astă-vară deoarece căutam un produs cu un parfum care să se preteze sezonului dar care să nu mă usture la buzunar. Și am găsit produsul din imaginea de mai sus. M-a atras ideea de prospețime a oceanului, cantitatea mare de un litru și prețul care era sub zece lei mi se pare. Deci a fost o mega afacere, nu prea găsești geluri de duș atât de mari și la zece lei sau mai puțin. Iar eu am tras destul de tare de produs, l-am folosit atât ca gel de duș, ca săpun de mâini și ca soluție generală de spălat podele (și gresie și parchet, știu că ar fi trebuit să am mai multă grijă de podele, dar asta este). Cu toate astea, m-a ținut o veșnicie întreagă. Parfumul gelului de duș e oarecum proaspătă, dar cam înspre masculină sau unisex, la ceva de genul mă duce gândul.

Ca și concluzie, dacă sunteți genul de persoane care nu se plictisesc repede de produsele din dotare, vă recomand toată gama aceasta de geluri de duș la un litru din Lidl. Eu știu că vreau să pun laba și pe varianta „Relaxing” care părea că are lavandă (știți că sunt fană parfum de lavandă).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu