luni, 30 noiembrie 2015

Ce-am mai facut in saptamana ce-a trecut #8

        Hello! Stiu, iar postez la o ora aiuea pentru mine dar azi-noapte n-am avut chef sa va povesesc mai nimic iar azi m-am sculat foarte tarziu din pat.
        In saptamana ce-a trecut iar n-am mai dat pe la facultate, dar, in schimb, am batut orasul dupa mobila, faianta, gresie si parchet,  incercand sa aleg ceea ce-mi place la capitolul gresie & faianta & parchet la pretul cel mai mic cu putinta. Recunosc, la capitolul mobila nu m-am zgarcit chiar deloc. Va si las poza bibliotecii pe care mi-am ales-o, dar nu stiu unde o va aseza aplicatia, iar scriu de pe telefon.


         Ah, da, deja mi-am facut rost de usi de interior. A trebuit sa iau cu o usa in plus, se pare ca vechea usa de la camara e cam defecta si trebuie sa o inlocuiesc si pe aceea.
        Aseara mi s-a scurtcircuitat firul de alimentare de la laptop, asa incat o vreme voi sta mai nasol la capitolul teme si postari, si doar abia ma repusesem sa imi continui temele pentru facultate. Cam asa mi-e mie norocul.
        Cursa de Formula 1 de ieri nu mi-a prea priit, abia daca am vazut inceputul ei. Mi-ar placea sa vad mai multe dueluri "violente", cu iesiri / impingeri in decor si chestii de genul acesta.
        In rest, pot spune ca simt cum vremea urata si ploioasa imi impune o stare de melancolie, iar mie mi-e atat de dor de soarele pe care abia abia il mai zaresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu