sâmbătă, 14 noiembrie 2015

(P)DentaBook și ce m-a atras la ei

        Hello! Ce mai faceți?
        Cam din lipsă de idei de review-uri pentru cosmetice (am o grămadă de cosmetice abia începute - deci încă în teste - despre care îmi formez încă o părere), dar și pentru că am găsit o idee interesantă pe internet, m-am gândit să vă spun vreo câteva cuvinte despre această idee.
        Deja știți că am început nu numai să mă interesez de niște platforme pentru articole sponsorizate, dar chiar am și început să scriu articole plătite. Sinceră să fiu, prin intermediul platformei aliada.ro am ajuns să aflu despre o anumită cantitate de lucruri noi, cum ar fi ideea acestui software cabinet stomatologic a celor de la DentaBook. Nu vă închipuiți varianta clasică „a unei cărți despre stomatologie”, căci veți fi dezamăgiți. Aplicația de față (da, am scris bine, aplicația este disponibilă și în varianta pentru smartphonuri, doar pe Android în momentul de față) este destinată creării de planificări la stomatolog. Momentan sunt disponibile oportunități de planificare la aproximativ o sută de medici stomatologi.
        Tot ce trebuie să faci, pentru început, este să îți faci un cont pe site în mod gratuit până la sfârșitul lunii decembrie a anului în curs - conform site-ului, activarea contului se face imediat -, apoi te loghezi la noul cont creat și deja poți să îți faci o programare la unul dintre medicii disponibili în aplicație; deci îți ia undeva la maxim zece minute, zic eu, din momenttul în care începi să completezi formularul de creare a contului până să-ți faci prima programare, aici incluzând și căutarea medicului în aplicație. Iar aici intervine partea de aplicație pe smartphone: cu o zi înainte de data programării tale, softul cabinetului stomatologic îți trimite un SMS direct pe telefonul tău să-ți amintească că mâine ai programare la dentist, măsură preventivă în caz c-ai uitat de programare. Plus că la completarea formularului de creare a contului aveți opțiunea de a seta ora la care să primiți SMS în ziua precedentă programării, astfel încât primirea mesajului să n-ajungă într-un moment inoportun, reducând șansele să ignorați mesajul ca mai apoi să uitați definitiv de el.
        Mie mi se pare o idee grozavă această aplicație, nu mai trebuie să străbat tot orașul până la stomatolog să-mi fac o programare sau să mă chinui să dau de respectiva persoană la telefon (dacă îi la cabinet nu-și poate lăsa pacientul ca să răspundă la telefon; dacă nu mai e la cabinet, cică nu-și ia agenda cu el așa încât nu mă mai poate planifica), pur și simplu îmi folosesc conexiunea la internet sau o rețea wireless disponibilă în mod gratuit ca să-mi fac programarea la dentist.
        Ideea acestui software nu e singura chestie interesantă pe care-am găsit-o pe platforma aliada.ro, mi s-au părut interesante și ideea izolațiilor sau a torturilor, chestii pe care deja le-am abordat, dar abia aștept să mai găsesc lucruri interesante pe platforma în cauză.
        Vouă cum vi se pare ideea acestei aplicații? Vi se pare și vouă la fel de interesantă, așa cum mi se pare mie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu