miercuri, 18 noiembrie 2015

Review: Săpunul lichid Aile Sensitive


        Hello! Cum o mai duceți? Pentru mine a venit timpul să vă povestesc despre ultimul săpun lichid pe care mai că-l terminăm: săpunul lichid Aile Sensitive.
        Exact exact nu mai țin minte când l-am luat, dar în 2 femei l-am terminat în vreo 2 - 3 săptămâni, și credeți-mă, are un litru. Ca mai orice săpun Aile, îl găsiți în Kaufland; eu am dat pe el undeva la 2,3 - 3 lei.
        Pot spune că se consumă mai greu, asta poate și pentru că n-am avut cu ce să-l alternez, așa încât mi s-a părut c-a trecut o veșnicie până să-l terminăm.
        Pe lângă faptul că costă foarte puțin și se consumă greu, mi-a plăcut că spală bine și nu am nevoie de o cremă de mâini după fiecare utilizare; și acestea sunt un mare plus la economie. Are un miros mai discret, care pe mine nu m-a deranjat dar nici nu m-a impresionat prea mult.
         Din partea mea are nota 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu