miercuri, 25 noiembrie 2015

Ce-am mai citit în ultimul timp #1

        Hello! Ultimele 2 zile au fost destul de aglomerate pentru mine, așa încât, cel mai probabil, nici mâine nu va apărea partea a IV - a din seria de 5 articole despre atracții turistice din frumoasa noastră țară.
        Pentru dimineața aceasta m-am gândit să vă arat câteva din ultimele cărți pe care le-am citit. E o ordine aleatoare; în plus nu sunt chiar toate cărțile pe care le-am citit.

„Instrumente mortale 4: Orașul îngerilor căzuți” de Cassandra Clare


        Sinceră să fiu, abia am așteptat să citesc acest al patrulea volum al seriei, cuplul Clary - Jace chiar m-a captivat. Nu știu exact ce mă atrage la această serie, dar văd că chiar îmi place foarte foarte mult, chiar dacă, inițial, nu am fost foarte încântată de ecranizarea primului volum.


„Micuțele mincinoase și secretele lor: Secretul Ariei” de Sara Shepard


        De la o vreme am început să citesc seria Sarei Shepard, „Micuțele mincinoase”. Cel puțin seria despre secretele celor 4 fete e o serie ușor de citit, eu am terminat al treilea volum al seriei în decursul unei zile, printre treburile pe care le-am desfășurat. Pentru mine, e o serie cu care-mi pierd timpul, nu sunt chiar fană a seriei.


„Materiile întunecate I: Luminile Nordului” de Philip Pullman


        De foarte mulți ani mi-am dorit să citesc trilogia „Materiile întunecate” a lui Philip Pullman, încă de când am văzut ecranizarea primului volum, dar abia acum am reușit să încep seria. Mi-a plăcut enorm universul creat de Pullman dar și reinterpretarea unor crezuri adânc înrădăcinate în mintea și sufletul majorității creștinilor.


***

        Acestea nu sunt chiar toate ultimele cărți pe care le-am citit, dar mie mi s-au părut interesante atât ca conținut cât și ca alegeri pe care le-am făcut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu