marți, 3 noiembrie 2015

Alte cumpărături, în special cosmetice

        Hello! Știu, de data asta n-a trecut atât de mult timp, dar am fost doar o idee necumpătată cu cumpărăturile cosmetice.


       Am început cu vopseaua de păr căci am uitat s-o includ în articolul precedent de acest fel, deja o aveam cumpărată pe atunci. La câteva zile după articol am și folosit-o pe jumătate pentru șuvițat.


        Produsele din poză sunt făcute într-o tură prin Lidl și într-o tură prin Kaufland. Mi-am luat dischetele demachiante ca rezervă căci abia le-am început pe cele de la Caterine din postarea trecută despre cosmetice; plus că mi-a fost dor de gelurile de duș Cien (Orange și lemon Kick mi-am luat), cele care sunt mereu pe stoc. Din Kaufland m-am ales cu nu mai puțin de 6 măști de față (2 de la Chantelle și 4 de la K - Classic), cu niște batistuțe de hârtie, o sticlă imensă de săpun lichid de la Aile și 3 antiperspirante (un Rexona stress control aerosol, un Dove go fresh aerosol și un L - Classic Active Fresh roll - on). Iar dintr-o farmacie mi-am luat violet de gențiana să-mi întrețin șuvițele.


        Ultimele pe lista de cumpărături sunt aceste 2 pachete de șervețele umede Wickies pe care le-am cumpărat din Kaufland abia în această sâmbătă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu