luni, 2 noiembrie 2015

Ce-am mai facut in saptamana ce-a trecut # 4

        Săptămâna ce-a trecut am fost destul de inconstantă. M-am ocupat mai mult de niște treburi  "casnice" sau " gospodărești" și mi-am cam neglijat viața academică și de bloggeriță.
        Pot să punctez faptul că am reușit recordul de a intra de vreo minim 6 ori prin magazine și asta nu neapărat doar pentru cumpărături: am reușit să vizitez Praktiker-ul, Diego-ul de pe Ogorului (de pe strada Ogorului vrea să însemne),  și Natüren-ul (magazin de uși pentru interior). Apoi am ajuns de 3 ori prin Kaufland.
        Pe lângă astea, mai pot să adaug faptul că am terminat 2 cărți scrise de Agatha Christie.
        Ieri a fost o zi mai fructuoasă deoarece am reușit să lucrez la un proiect de la facultate, cred că am reușit să fac undeva la o treime din design-ul site-ului.



        Lucrul de care m-am bucurat cel mai mult a fost cursa de Formula 1 din Mexic. Nu că nu a fost frumoasă cursa, dar mi-ar fi plăcut ca diferența de puncte dintre Rosberg și Hamilton să fi fost mai mică iar lupta pentru titlul mondial să fie dusă până la ultima cursă, ca în sezonul 2007 de exemplu; un alt lucru care mă întristează, defapt ar fi 2 în 1:
  • îmi pare rău că Raikkonen a avut a doua cursă ratată;
  • de asemenea, îmi pare rău de sezonul slăbuț al lui Alonso (încă sunt fană Alonso).
        Din păcate, așa cum am mai menționat, nu m-am mai ocupat atât de mult de sfera bloggingului. Și îmi pare foarte rău pentru asta. Nu știu sigur, dar sper ca în această săptămână să reușesc să fac mai multe pe acest segment.
        Ah, da! Era să uit! Lunea trecuta am fost martora unui act de misoginism. Pur și simplu m-a revoltat. În campusul mic al Universității din Oradea nu era deschisă nici măcar o baie de fete. Dar nici una, dacă mă-nțelegeți! În clădirea V unde aveam eu orele în seara respectivă, și e o clădire cu parter și 2 etaje, există o singură baie de fete și aia la etajul 1. La ora 8 când am fost lăsați acasă, tot etajul 1 era închis, deci nici urmă să am acces la baie de fete. La fel era și baia de fete din clădirea X. A trebuit să merg până în campusul mare doar ca să dau de o toaletă de fete accesibilă, simțeam că-mi explodează vezică, n-aveam nicio șansă să mai rezist încă vreo oră și ceva până ajungeam acasă. Încă și acum, la o săptămână distanță mă mânâncă degetele să fac o reclamație către rectorat. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu