marți, 17 noiembrie 2015

New & old empties

        Hello! Îmi pare rău că acest articol apare atât atât de târziu în comparație cu celelalte, dar aseară am fost ruptă și-am reușit s-adorm cam de pe la 20:30 până pe la 10 azi-dimineață, cu o pauză întree 23:00 și 1:30, dar nu era momentul s-o deranjez pe mama cu făcutul pozelor și scrisul articolului.
        O să vă prezint produsele în ordinea în care s-au încărcat pozele pe blog în momentul scrierii articolului.



        Pentru duș am folosit aproximativ jumătate din gelul de duș Aqua (marca proprie Auchan), cam un sfert din gelul de duș Fa vitamin & power, un gel de duș Balea Lemongrass și săpunul solid Fa go fresh.


        Pentru curățarea mâinilor am folosit 2 rezerve de un litru luate din Kaufland - nu e multă cantitatea asta la 2 persoane timp de aproape 2 luni -: săpunul K - Classic care cu lotus și Aile Sensitive (abia mâine apare review-ul).


        Am reușit să termin și loțiunea micelară Blanchett B și loțiunea tonică pentru ten mix a celor de la Cien.


        La capitolul cremă de mâini am reușit să termin și crema Atrix. Nici nu vă puteți închipui ce ușurată mă simt.


        La capitolul îngrijirea tenului, am terminat 2 creme de față: crema-gel matifiantă a celor de la elmiplant și crema Garnier Oil Control, plus 4 măști de față: 2 măști K - Classic peel-off, 1 mască de față K - Classic Hydro și o mască de față termală Chantelle cu iasomie.


        La capitolul ceai am terminat 3 cutii întregi: ceaiul cu pere și caramel de la Sir Edward Tea, un ceai verde Lord Nelson și o cutie de ceai verde cu mentă.


       Pe lângă cutiile de mai sus am mai început alte 2 cutii de ceai (nu sunt nici pe departe terminate), plus pliculețele din mâna mea: ultimele 6 - 7 pliculețe din ceaiul Lord Nelson Rooibos cu vanilie, ultimele 4 pliculețe de ceai Lord Nelson Rooibos Caramel, 2 pliculețe de ceai Lord Nelson cu portocale.


        Mai sus sunt mostrele din revista Unica despre care vă vorbeam și ieri plus o mostră de șampon LAngelica pe care-am primit-o nu de mult în Kaufland.


        Am terminat și 2 pachete de dischete demachiante Caterine și unul de 50 de bucăți din Auchan dar nu mai țin minte firma.


        Am reușit să termin 2 pachete mari de șervețele umede Wickies, 2 de Softino, unul de Freshmaker și unul de marca proprie Auchan.


        La capitolul șervețele umede mici am terminat 2 pachete de șervețele Amelia (ba mai știu să număr, dar unul e în sticla de săpun Aile, uitați-vă mai sus), 2 pachețele Sleepy, 1 pachețel de șervețele antibacteriene, un pachețel de Freshmaker și unul de marca proprie Carrefour.


         Am mai terminat 2 sticluțe de acetonă (mai am 2 începute).


        Acesta este uleiul de levănțică din King Art.


        La capitolul protecție am terminat antiperspirantele Fa Green Tea și Gerovital H3 Sapphire Women, dar știți deja din Project Pan că mai am începute încă 4 antiperspirante.


        Am terminat și șamponul uscat Balea Trend It Up, îmi pare rău după el căci a fost unul dintre cele mai bune șampoane uscate pe care le-am încercat.


        Și în sfârșit, am terminat „parfumul” Versace Woman, despre care deja știți că nu mi-a prea plăcut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu