marți, 10 noiembrie 2015

(P) Preferințele mele în materie de prăjituri

         Hello! Cum o mai duceți? Eu n-o duc neapărat foarte bine, trec printr-o fază din aceea când îmi e foarte dor de zahăr și prăjituri / torturi, de fiecare dată când trec pe lângă o cofetărie sau un stand de cofetărie îmi vine să înșfac toate produsele și să le devorez. Doar că mă abțin, deoarece țin prea mult la cele aproape 9 kg pe care am reușit să le dau jos.
         În speranța mea (poate deșarte, poate nu) de a-mi mai potoli puțin această poftă, m-am gândit să vă împărtășesc și vouă preferințele mele în materie de torturi, mai ales cele pentru anume evenimente.
         Stând de vorbă cu o prietenă (amică) din București, am aflat despre o cofetărie online, așa încât vă pot exemplifica mai bine puțin propriile preferințe. În primul și în primul rând, ceea ce-mi place la această cofetărie:

  • livrează produsele zilnic, în intervalul orar 9 - 22;
  • putem să degustăm produsele în cursul unei vizite la laborator, înainte de comandă, ceea ce e foarte important din perspectiva mea deoarece mă știu foarte foarte pretențioasă cu orice, implicit și cu prăjiturile pe care le mânânc;
  • îmi place faptul că oferă cele mai populare 3 tipuri de plăți: în numerar la primirea comenzii, prin transfer bancar în contul firmei sau online cu cardul; sincer, momentan îmi surâd primele 2 metode de plată, dar asta ține de preferințele fiecăruia;
  • procesul de comandă mi se pare foarte ușor;
  • produsele se fac bucată cu bucată, nu în serie;
  • faptul că se poate returna produsul în proporție de 75% în condițiile în care nu suntem mulțumiți de produs, iar firma se obligă să ne restituie banii în 7 zile.
         Pot spune că îmi plac, ca și gust, caramelul, frișca, ciocolata.
  • caramelul îmi place din cauza contrastului dulce amărui pe care îl are; un exemplu de tort cu caramel care-mi place e aici.
  • frișca mi se pare foarte cremoasă și totuși, lăptoasă în felul ei; o combinație foarte extraordinară se găsește aici.
  • ciocolata e ciocolată, foarte puține persoane pot susține că n-au găsit absolut niciodată nicio ciocolată care să le fie pe plac; tortul de aici e un exemplu pentru preferința mea.
         Dacă mai sus vi-am arătat cam ce-mi place în viața de zi cu zi, la capitolul evenimente sunt mai capricioasă, mai critică de felul meu. De exemplu, la capitolul torturi botez, n-am reușit să găsesc decât 2 torturi din punct de vedere estetic; este vorba despre acest tort și acest tort. Vi-am spus că sunt foarte pretențioasă, nu-i așa? Torturile create special pentru evenimentele deosebite din viața oamenilor trebuie să fie cu adevărat deosebite: trebuie să fie foarte estetice, să fie în acord cu tema evenimentului respectiv - de exemplu, nu merge un tort negru la o nuntă a cărui culoare tematică e un crem enorm de deschis, nu-i așa? -, să fie foarte gustos și în acord cu celelalte mâncăruri servite la evenimentul respectiv.
         Sunt foarte pretențioasă, nu-i așa? Spuneți și voi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu