duminică, 12 aprilie 2015

Review: Crema de mâini Cien SOS Hand Concentrate


        Hello everybody! Azi fac, în sfârșit, și produsului Cien SOS Hand Concentrate o recenzie, nu de alta, dar țin minte că m-a întrebat Claudia de la claudiaschoice88.blogspot.ro/ despre cremă într-un comentariu la această postare. Așa încât consider că a trecut destulă vreme în care să testez produsul și să-i descopăr folosința. 
        Inițial, am luat crema fără să mă uit prea mult la ea, doar pentru că mama și-a luat crema la tub cu capac albastru închis de la Cien și zicea că erau doar 2 feluri de cremă de mâini Cien la tub prin tot Lidl-ul, așa încât am fost foarte bucuroasă să dau de produsul din poză și sp-l pun în coș.
        Despre produs, pot spune că are o consistență destul de groasă și grasă, nu sunt chiar fana cremei din cauza asta, dar deja cumpărasem produsul așa încât l-am folosit de câteva ori pe mâini iar apoi l-am folosit pentru pielea cam îngroșată de pe călcâiele mele, utilizare cu care ne-am împăcat mult mai bine, părerea mea.
        Crema se consumă foarte greu, excesiv de greu aș spune eu, pentru cei 75 ml pe care îi are; sincer, mă gândeam c-aș putea-o da gata într-o lună, dar mi-au trebuit 3 s-o pot da gata, deci de 3 ori mai mult decât anticipasem. Ei, n-ai ce-i face, uneori lucrurile nu merg atât de ușor pe cât ne-am dori noi.
         Am dat pe produs undeva în jur de 5 lei, într-un magazin Lidl (mai precis, cel de pe Tudor Vladimirescu), dar mi se pare un pic cam mult pentru o cremă de 75 ml care m-a dezamăgit chiar urât; cealaltă cremă (ce-a a mamei) s-a comportat mult mai bine deși am folosit-o doar de câteva ori, le-aș putea număra pe degete.
         Dacă aș recumpăra produsul? În nici într-un caz. Există deja multe creme de mâini care îmi place mult mai mult și alte și mai multe creme de mâini pe care să le încerc. Am pus crema aceasta de la Cien pe aceeași listă cu crema de mâini Atrix cu mușețel la cutie.
          Notă acordată: 4,5 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu