luni, 13 aprilie 2015

Tag (3)

        Un al treilea tag pe care l-am găsit pe site-ul Alinei, mi-a plăcut și prin urmare l-am preluat și eu.

1. Revista preferata
N-am așa ceva, nu prea sunt fană a revistelor, de obicei le iau dacă îmi plac obiectele sau obiectul care le însoțesc.

2. Culoarea preferata
În primul rând, dacă e vorba de culori, îmi plac albastrul și galbenul, dar îmi place și contrastul dintre alb și negru.

3. Serialul preferat
Numărul 1: Arrow. Numărul doi: Hawaii 5.0. 

4. Emisiunea preferata
Mai există și acest gen de program tv?

 5. Cartea preferata
„Memoriile unei gheișe”?    

6. Cantecul preferat
„Home is where the heart is” de Lady Antebellum

7. Filmul preferat
Nu sunt chiar atât de sigură că am unul anume.

8. Blogul preferat
tomaaurora.blogspot.com și alinaluibrumarel.blogspot.com 

9. Cantaretul preferat
Cred că Enrique Iglesias momentan, dacă e la masculin 

10. Tara preferata

Probabil Spania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu