vineri, 3 aprilie 2015

Review: Crema antivergeturi Gerovital plant


         Hello everybody! Azi vă povestesc despre un produs pe care l-am primit prin ianuarie care a trecut. Mi l-a cumpărat mami și mi l-a țâpat în brațe să-l folosesc pe motiv că de multă vreme se gândea să facă acest lucru cu o cremă anti-vergeturi.
          L-am consumat într-o lună jumătate cu chiu cu vai, dar am rămas cu un gust acru după el. Vreau să zic că în acea lună jumătate cât l-am consumat, vergeturile mele au rămas exact, dar exact așa cum erau înainte să folosesc crema, deci n-are niciun efect asupra pielii mele.
          Plus că m-am grăbit să=l consum deoarece scrie pe el că n-are conservanți, așa că e recomandat să-l terminăm în termen de 6 luni de când l-am deschis prima oară. Plus că n-are parabeni și parafine.
          Ca preț, habar n-am cât costă deoarece nu m-am uitat prin magazine cât costă, nu sunt curioasă defel să testez această categorie a produselor antivergeturi.
           Dacă mi l-aș cumpăra singură? Nu, consider că produsele antivergeturi sunt cu adevărat o risipă de bani.
           Notă acordată: 1 / 10.

2 comentarii:

  1. cred ca acest tip de produse functioneaza pe vergeturile care sunt in curs de aparitie, nu pe cele mai vechi.

    RăspundețiȘtergere