marți, 14 aprilie 2015

Personal Project: Finish untill 1 mai

        Hello! Bănuiesc că vă întrebați ce e cu titlul. Și o să vă spun în cele ce urmează despre ceea ce vreau să transmit.
        Sinceră să fiu, m-am săturat să am multe lucruri, aici includ și cosmetice, nu puține dintre ele începute dar neterminate, așa încât mi-am propus un termen limită pentru terminarea unora dintre aceste lucruri. În primul rând aș vrea să termin cele 2 geluri de duș începute din gama Cien Destination (Sydney și Marrakesh) și săpunul cu miros de lămâie despre care vă vorbeam și în preferatele lunii trecute (gelul de duș Cien Red Sun din poză era deja terminat la data articolului menționat).


        Apoi mi-aș dori să mai termin și deodorantul sau ce-o fi Beyonce Wild Orchid care nu-mi place și de care deja mi s-a urât de la începutul iernii și essence Like a First Day in Spring din care mai am „doar o picătură” și chiar de aceea simt nevoia să eliberez locul.


        La capitolul cosmetice, aș mai avea de golit flaconul aproape gol de loțiune tonică pentru tenul sensibil de la Cien, loțiunea aceea în sticluță verde de la Gerovital, săpunul lichid Finale Oriental Relax și cam atât momentan, că-s și așa multe lucruri.

        Apoi aș mai avea de terminat 2 cărți ale scriitoarei Jane Austen: „Emma” și „Rțiune și simțire”. Am deja ditamai teancul de cărți împrumutate de la biblioteca județeană pe care, teoretic, trbuia să le restitui acum o lună și care încă îmi stau pe mobilă în așteptarea terminării cărților mai sus menționate. De altfel, mai am o jumătate de listă de subiecte despre care să-mi creez articole, dar mai bine stau liniștită cu dezvăluirea listei respective.

Later edit: mai adaug pe listă balsamul de păr și șamponul începute ambele de la Balea.

4 comentarii:

  1. Eu nu pot sa termin nimic niciodata, ba vad ceva nou, ba expira, ba ma plictisesc, mereu se intampla cate ceva si raman cu produs pe cap. Noroc ca am familie mare si atunci cand nu sunt expirate le impart care pe unde :)))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu am oarecum boala ta, dar nu prea am cui să le dau, așa că încep să le consum... nu știu cum să mă exprim exact, cred că să le consum în risipă ar fi o noțiune cât de cât la obiect, de exemplu folosesc mai mult gel de duș decât am nevoie sau să mă clăbucesc de 2 ori la aceeași spălare...

      Ștergere