miercuri, 1 aprilie 2015

Review: Balea Sensitive săpun solid cremă

        Hello everybody! Azi vă vorbesc puțin despre despre săpunul solid Balea Sensitive.
        De luat l-am luat prin noiembrie anul trecut din DM și a costat 2 lei. De multă vreme dorisem să-mi cumpăr un săpun solid cremă dar abia atunci am reușit să-l cumpăr.
        Despre produs pot să vă spun că eu, când l-am folosit prin ianuarie - februarie, nu-mi mai mirosea a nimic, de parcă nu mai avea miros, dar asta nu a fost o mare problemă. Problema pe care am experimentat-o cu el a fost faptul c-o trebuit să mă săpunesc de 2 ori o dată când folosisem o apă de parfum pentru că după prima folosire mi s-a părut că nu dusese tot parfumul respectiv.
        Produsul mi-a plăcut din cauza faptului că nu avea parfum, s-a consumat destul de greu pentru cei 100 gr pe care îi avea și-mi lăsa pielea foarte catifelată, așa încât nu cred să aibă cineva nevoie de loțiune / cremă pentru corp după ce-l folosește.
         Părți rele? N-am remarcat ceva aparte, dar n-a existat acea chimie între noi care să mă facă să-l recumpăr.
         Notă acordată: 9 / 10.

2 comentarii:

  1. nu am incercat niciodata un sapun solid crema. e ceva in genul celui de la dove?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că da, nu prea ştiu Dove-ul, doar bunica decedată îl folosea pe la noi prin familie. Dar e super săpunul doar că mi s-a părut fără miros.

      Ștergere