miercuri, 29 aprilie 2015

Review: Șervețelele din Auchan

        Hello everybody! Azi fac un fel de review colectiv, ca să zic așa, și vorbesc despre șervețelele umede și uscate pe care le-am cumpărat din Auchan și le-am și terminat. Majoritatea produselor pe care vi le voi prezenta s-au terminat de vreo lună bună pe puțin, dar cred că vă veți bucura să-mi lecturați impresiile. 



        Șervețelele umede din poza de mai sus sunt produse marcă proprie Auchan, sunt ieftine și totuși nu m-au dezamăgit. Sunt bine impregnate cu soluție, curăță bine, șervețelele rămase în nu se usucă repede o dată ce pachetul a fost început și de asemenea nu au un miros deloc respingător. Mai vreau să precizez faptul că un pachețel mic îl achiziționasem cu vreo 0,67 lei (pentru cele albastre; cele albe cred că se apropie de 1 leu) iar pachetul mare cu 2,51 lei. Prin urmare au un raport calitate / preț bunicel. 


        Șervețelele de la Spring Line sunt alte șervețele umede pe care le-am achiziționat din Auchan. Au un miros plăcut dar mi s-au părut mai deficitare la capitolul soluție dezinfectantă și împregnare ca cele marca proprie Auchan; pe lângă asta au mai costat și 1,06 lei / pachețel, deci nu sunt sigură că le-aș mai reachiziționa. Nu este un produs rău dar pe mine nu m-a satisfăcut prea tare. 


       Despre șervețelele umede de la Freshmaker am iarăși numai cuvinte de laudă. Sunt ieftine (costă 0,77 lei / pachețel), bine împregnate cu soluția dezinfectantă, pachețelul o dată desfăcut șervețelele din el nu se usucă instantaneu, miros bine, curăță bine. Ce altceva pot cere mai mult de la aceste șervețele?


        Aceste șervețele uscate mi se par ok, sunt ieftine la 2 lei cutia de 100 de șervețele dublu stratificate - la fel ca cele Amelia în cutia verde -, își pierd repede mirosul. Nu știu dacă cer puțin sau mult de la ele, dar pe mine mă satisfac.
        Cam atât am avut de spus despre aceste șervețele achiziționate din Auchan. Sper că vi-am putut fi de ajutor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu