sâmbătă, 11 aprilie 2015

Noutăți la Lidl



        Hello! Săptămâna trecută n-am reușit să găsesc nimic interesant prin reviste iar săptămâna asta m-am gândit să mă opresc asupra a ceva totuși, mai ales că vi-am promis să vă mai aduc câteva noutăți de la Lidl.
        Cel mai mult mi-au atras atenția plicurile și pagina din stânga despre birotică și balerinii din cea mai din dreapta pagină. Sincer, m-ar tenta niște balerini noi, iar 25 de lei e un superpreț din punctul meu de vedere.
        Vă mai atrag atenția cț mâine și poimâine magazinele Lidl din țară sunt închise datorită Sărbătorilor Pascale, așa că dacă aveați de gând luni să le faceți o vizită, reorientați-vă spre alte magazine.
        Și nu uitați de articolele săptămânii ce-a trecut:
         Sărbători fericite s-aveți!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu