marți, 7 aprilie 2015

Preferatele lunii martie

        Hello! Știu că a trecut puțin de începutul lunii dar nu prea am avut timp de făcut poze iar când am avut mi s-a stricat laptopul, mi-a luat 4 zile să-l conving să funcționeze ca lumea, dar mă bucur c-am reușit să-l conving, mai ales că mâine seară am ceva examen și-ar trebui să învăț puțin.
        Știu și c-am folosit o grămadă de produse, unele nici nu mai apar în poza de grup unde și așa mi se par enorm de multe ambalaje.

        Pentru duș am folosit 3 geluri de duș și un săpun solid, le-am alternat după dispoziția pe care o aveam: Cien Red Sun, Cien Destination Marrakesh, Cien Destination Sydney și săpunul solid cu lămâie fără nume și fără marcă.


        Pentru că sunt de felul meu o mucoasă dar și pentru alte cele am folosit / terminat 2 cutii de șervețele uscate marca proprie Auchan (unul nu bag mâna în foc să fi fost prea plin la începutul lunii) și am început și cutia de șervețele Amelia luată din Kaufland.


        La capitolul ape de toaletă și ape de parfum, am reușit să termin în sfârșit apa de toaletă (pardon, spirtul cu iz de apă de toaletă) Domenico Grappa, mai am cât să mă mai dau maxim o dată cu apa de toaletă essence Like a First Day in Spring, aproape am terminat deodorantul sau ce-o fi Beyonce Heat Wild Orchid care nu-mi place prea mult plus toate mostrele pe care le-am avut.


        Am terminat o grămadă de șervețele umede luna aceasta, nu mai puțin de 2 pachete mari și 4 pachete mici de șervețele umede. Nici măcar nu mi-am dat seama câte am consumat (review-uri aici, aici și aici).


        Pentru curățarea tenului am folosit laptele demachiant Doina care s-a și terminat, am început laptele demachiant de la Cien, am folosit și loțiunea tonică pentru ten sensibil de la Cien dacă tot am luat-o și am mai folosit loțiunea tonică de la Gerovital Plant ca tratament anti-coșuri.


         Pentru păr am folosit la începutul lunii șamponul cu cofeină de la Balea - aproape am terminat primul tub - dar a trebuit să-l înlocuiesc cu ceva anti-mătreață că nu mai puteam și m-am orientat către șamponul anti-mătreață a celor de la Farmec; am mai folosit și balsamul de păr cu cofeină de la Balea, cred că nu-mi mai ajunge nici pentru o singură spălare pe cap. Iar fixativul l-am folosit să-mi mai cumințesc firele scurte și rebele dar nu m-a prea ajutat.


        La capitolul protecției anti-transpirație m-am lăsat pe mână anti-perspirantului cu aerosol Nivea Invisible dor Black and White luat de la bunica și a stick-ului Lady Speed Stick Waterproof și n-am regretat; am mai folosit foarte puțin 2 ministick-uri Rexona dar nu îndeajuns de mult încât să le acord atenție aici.


        Pentru îngrijirea pielii am mai folosit cremele de mâini Blanchett B, Atrix cu aloe vera, balsamul de mâini Sandel cu pompiță care s-a și terminat și crema Cien SOS pe care-am folosit-o pentru călcâie mai ales.

    
        Pentru față am mai folosit 2 măști cu sare de la Marea Moartă de la Balea, o mostră de fond de ten lichid de la Vichy numărul 25 care nu mi s-au potrivit chiar deloc nici ca textură nici ca culoare (am tenul ult mai deschis ca nuanța), am mai încercat 3 mostre de cremă de la Nivea dacă le-am primit cu nu mai știu ce revistă, e vorba despre niște creme anti-rid pentru zi, pentru noapte și pentru ochi dar care nu mi s-au potrivit în sensul că sunt prea grele pentru tenul meu gras iar crema de oci îmi dădea niște usturimi că nici n-am mai terminat-o; și în plus, am terminat și un întreg pachet de dischete demachiante.


        Pentru spălatul mâinilor am tot folosit săpunul lichid cremă Finale Oriental Relax de care sunt și foarte mulțumită și pentru care pregătesc un review până la sfârșitul lunii, promit, la fel și pentru cele 3 geluri de duș.


        Cam astea mi-au fost produsele folosite în ultima vreme... Vă las să vă bucurați de Săptămâna Mare a Patimilor pe cei ortodocși și de Săptămâna Luminată pe ceilalți creștini.

2 comentarii:

  1. Servetelele Wickies mi se par super la pretul pe care il au. Iar cremele marca proprie Kaufland sunt super eficiente. Te invit la un concurs pe blogul meu http://diversitate.com/giveaway-aniversar-500-de-like-uri-ellyblog/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie mi se par super șervețelele umede Wickies la prețul pe care-l au; de asemenea, mai am obiceiul, în ultima vreme, să le alternez cu cele de la Freshmaker și cele marca proprie Auchan dacă e să vorbesc despre cele la pachete mari, iar referitor la pachetele mici folosesc și alte mărci, se poate observa mai ales din postările cu cumpărături sau cele din categoria favoriletele (preferatele) lunii.

      Ștergere