duminică, 23 februarie 2020

Review: Șampon Clear Scalp Oil Control


Hello! Cum mai sunteți? Știu că mătreața este un lucru neplăcut cauzat de mai multe situații printre care un șampon care ți-a uscat scalpul prea tare sau dermatita seboreică (cu toate că un șampon care ți-a uscat prea tare scalpul poate fi un declanșator / activator al dermatitei seboreice).

Prin urmare, astăzi mi-ar plăcea să vă vorbesc despre unul dintre șampoanele care mă ajută să scap de mătreață, poate vă poate ajuta și pe voi, și anume Clear Scalp Oil Control. Acesta este cu esență de citrice și te-ar ajuta nu doar cu mătreața ci și cu rădăcinile grase. Din câte știu, conține zinc pyrithione care ajută în lupta cu dermatica seboreică și mătreața, din păcate nu pot verifica precis deoarece flaconul meu are lipită pe spate o etichetă tocmai peste ingrediente și n-o pot dezlipi ca lumea. Șamponul este puternic parfumat a mentol și citrice, și pe lângă că te scapă de mătreață cam într-o lună, îți și usucă părul. Iar ca o ultimă mențiune, eu am flaconul de 400 ml pe care l-am cumpărat din Kaufland pentru 15 lei și un pic, tot ce se poate să-l fi prins la ceva ofertă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu