vineri, 21 februarie 2020

Review: Săpun lichid Cien Kiss Lavender & Rosmarin


Hello! Cum mai sunteți? Eu mă bucur că e sfârșit de săptămână căci week-end-ul acesta nu am atâtea de făcut ca în cazul altor week-end-uri. Așa încât sper să pot recupera o grămadă de chestii pe care mi le-am tot propus să le fac și înaintează cu vitezaa melcului turbat deoarece vreau prea multe lucruri în același timp. Mâna sus cine mai e ca și mine, să dorească să facă prea multe în același timp.

Haideți să revenim la oile noastre și să vorbim puțin despre „vedeta” articolului de azi, și anume săpunul lichid Cien cu lavandă și rozmarin. Deși face parte dintr-o ediție limitată, mi-aș dori să o mai aducă (înapoi) câteaodată deoarece m-am cam atașat de aceste ediții limitate pentru că introduc diversitate ca să nu se plictisească subsemnata. Când am cumpărat săpunul acesta lichid, situația a făcut în așa fel încât să mă strângă cu ușa limitându-mă la o singură sticlă de săpun lichid, iar alegerea lavandei a fost deja implicită deoarece știți că îmi place foarte mult floarea aceasta cu parfum liniștitor. După ce am început să-l folosesc, mă tot mânca parfumul produsului și nu știam de unde să-l iau, până când m-a izbit: varianta cu lavandă are miros de săpun solid Protex, săpun pe care îl folosea bunicul de mulți mulți ani. Când am realizat conexiunea, aproape că am izbucnit în plâns. Culoara săpunului nu mă deranjează, dar nici nu mă încântă în mod special; consistența este ok, cremosă care nu îți usucă aproape deloc pielea, ceea ce e un mare plus.

Ca o concluzie generală, am fost foarte entuziasmată de săpunul de față și mi-aș dori să trec și prin celelalte două variante ale ediției de față, mai ales pentru prețul sub cinci lei pentru jumătate de litru de produs.

Un comentariu:

  1. Nu mai găsesc să cumpăr nicăieri, e cel mai bun săpun lichid din lume, PACAT!!

    RăspundețiȘtergere