miercuri, 12 februarie 2020

Review: Gel de duș Malizia nuvola di talco


Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc mai bine decât mă găsesc pe mine. Ultimele zile mi-au fost destul de încărcate, nu doar cu muncă ci și cu decizii de luat, multă indecizie cu privire la viitor dar și cu niște situații de natură medicală pe care nu prea le-am prevăzut.

Pentru astăzi mi-ar plăcea să vă las câteva cuvinte despre un gel de duș pe care-l consider numai bun pentru vremea de afară, și anume Malizia nuvola di talco, sau mai pe românește un gel de duș de la Malizia cu talc aș putea să traduc numele. Eu am cumpărat cele 2 geluri de duș Malizia din Bănuțel de data aceasta, iar fiecare a costat 5,5 lei / flacon. De uscat pielea, nu o usucă. Iar mirosul e foarte interesant, cumva greu; cred că cel mai ușor mi-ar fi să descriu parfumul gelului de duș ca fiind tămâios, ca tămâia aceea din lăcașele de cult dar diluată cu ceva floral, să-l facă mai acceptabil pentru oamenii de zi cu zi. Mi-e foarte greu să descriu mirosul gelului de duș. Dar cumva îmi place. Plus că-l mai simt pe piele vreo oră după ce ies de sub duș. Deși am avut întotdeauna această relație de love - hate cu produsul, faptul că l-am cumpărat a doua dată spune ceva.

Ca și o concluzie, cred că o să mai recumpăr gelul acesta de duș din când în când atâta timp cât o să-l mai găsesc prin magazinele orădene.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu