duminică, 9 februarie 2020

Review: Crema de mâini Bevola Q10


Hello! Cum mai sunteți? Voi sunteți conștienți că vinerea care vine este ziua internațională a îndrăgostiților? Mie nu-mi vine să cred că deja s-a scurs mai mult de o lună din 2020. Și asta cred că din cauza faptului că ultimii ani au fost cu bune și cu rele, dar mai ales cu mai puțin bune pentru mine și cred că mintea mea a rămas blocată acolo. Dar să revenim la articolul de azi, care ar trebui să fie o recenzie.

„Vedeta” recenziei de astăzi este crema de mâini Bevola Q10 pe care o găsiți doar în magazinele Kaufland deoarece este marca lor proprie. Crema vine într-un tub de plastic moale cu 125 ml de cremă pentru aproximativ 6 lei. Deși pe ambalaj este precizat faptul c-ar fi un produs anti-îmbătrânire și ar avea un foarte mic factor de protecție, eu n-am văzut vreun efect anti-îmbătrânire. Iar factorul acela de protecție solară e o glumă proastă, ar trebui unul de minim 25 sau 30 pentru ceva care să și funcționeze. Iar crema mi s-a părut ceva banal, nu e cu nimic mai presus decât varianta cu mușețel a aceleași firme Bevola sau a Cien-ului. 

Ca și concluzie, din experiența mea personală, nu contează dacă iei variana Q10 a celor de la Bevola, sau varianta cu mușețel de Bevola sau Cien, ceea ce face diferența este localizarea magazinelor Kaufland și Lidl față de unde locuiești în momentul de față.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu